A Biden-adminisztráció bírósági végzésre felfüggeszti a munkáltatói oltási megbízatás végrehajtását
„Az OSHA felfüggesztette az ETS végrehajtásával és betartatásával kapcsolatos tevékenységeket a peres eljárások jövőbeli fejleményeire várva.” (Calvin Freiburger világhálós tudósítása)
WASHINGTON, DC (LifeSiteNews) – Az Egyesült Államok Munkaügyi Minisztériumának Munkahelyi Biztonsági és Egészségügyi Igazgatósága (OSHA) a héten bejelentette, hogy eleget tesz egy szövetségi bíró végzésének, amely felfüggeszti Joe Biden elnök COVID-19 elleni több tízmillió amerikait érintő oltási utasításának végrehajtását
Szeptember 9-én Biden bejelentette, hogy utasítja az OSHA-t, hogy dolgozzon ki egy szabályt, amely „minden 100 vagy több alkalmazottat foglalkoztató munkaadótól megköveteli, hogy a munkavállalók teljes körűen be legyenek oltva, vagy a beoltatlan dolgozók legalább hetente mutassanak fel negatív teszteredményt munkába állás előtt."
Majdnem két hónappal később az OSHA közzétette a szabály hivatalos részleteit, amely 2022. január 4-én lép életbe. Várhatóan körülbelül 1,9 millió magánvállalkozás mintegy 84 millió alkalmazottját érinti, tovább súlyosbítva a munkaerőhiányt az Egyesült Államok gazdaságában.
Huszonhat állam indított pert a megbízatás ellen, csakúgy, mint a munkáltatók, például a Daily Wire, és az érintett munkavállalók, például a légitársaságok pilótái.
A múlt héten az ötödik körzeti fellebbviteli bíróság testülete ideiglenesen blokkolta a megbízatást „súlyos törvényességi és alkotmányos kérdések” miatt, majd elutasította a Biden-kormányzat fellebbezését a felfüggesztés megszüntetésére, és megállapította, hogy a megbízatás „nagymértékben meghaladja az OSHA törvényi felhatalmazását”.
Kurt Engelhardt bíró azt írta, hogy a megbízatás „azzal fenyeget, hogy jelentősen sérti a vonakodó egyének szabadságjogait”, valamint a végrehajtására kényszerülő cégeket.
Továbbá azt írta, hogy a Kongresszusnak nem állt szándékában, hogy az OSHA "a legmélyebb módon átfogó nyilatkozatokat tegyen a társadalom minden tagját érintő közegészségügyi kérdésekben”.
A Fifth Circuit elrendelte, hogy az OSHA „ne tegyen lépéseket az ideiglenes szabály (ETS) végrehajtására vagy érvényesítésére” a „további bírósági végzésig”. A DOL webhelyén található frissítésben az OSHA bejelentette, hogy megfelel ennek: „Az OSHA felfüggesztette az ETS végrehajtásával és betartatásával kapcsolatos tevékenységeket a peres eljárások jövőbeli fejleményeire várva.”
A hivatal közölte, hogy „továbbra is bízik a felhatalmazásában” és a megbízatással kapcsolatban december 6-ig továbbra is elfogadja a lakossági észrevételeket. Bár a bejelentés nem jelenti azt, hogy a vita eldőlt, azt jelenti, hogy a munkáltatók nem tudják a szövetségi kormányra hárítani a felelősséget saját vakcinázási megbízatásukért, hacsak és amíg az ötödik körzet ítéletét meg nem változtatják.
Az idézett cikk további, érdeklődésre számot tartó részletei
Közben folyamatosan sokasodnak a vakcina-megbízatás okfejtését aláásó bizonyítékok, a növekvő teszt-adatok azt jelzik, hogy a tömeges oltási stratégiának nem sikerült legyőzni a COVID-19-et. A szövetségi kormány több mint 194 millió amerikait (a jogosultak 58%-át) tekint „teljesen beoltottnak” (az oltások ideiglenes jellege miatt mozgó adat), ennek ellenére az ABC News október 6-án arról számolt be, hogy a Johns Hopkins Egyetem adatai szerint, több amerikai halt meg COVID-19-ben ebben az évben (353 000), mint 2020 egészében (352 000).
Ezzel szemben több mint 100 tanulmány azt találta, hogy – a szövetségi kormány és a hivatalos sajtó ragaszkodásával ellentétben –, a korábbi fertőzések általi COVID-immunitás „egyenlő vagy erősebb, és jobb, mint a meglévő vakcina”.
Az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és Megelőzési Központja (CDC) a múlt héten elismerte, hogy nincs olyan példa az aktájában, hogy egy oltatlan amerikai, természetes gyógyulását követően, átadta volna a COVID-19-et egy másik személynek.
A COVID-oltások szükségességével kapcsolatos kétségek mellett továbbra is jelentős aggályok merülnek fel azok biztonságával kapcsolatban, ami nagyrészt abból fakad, hogy sokkal gyorsabban fejlesztették ki és bocsátották ki őket, mint bármely korábbi vakcinát.
A gyártók hangsúlyozzák, hogy fejlesztésük nem a nulláról indult, sokkal inkább az mRNS-technológia több éves kutatására támaszkodtak; és hogy az Operation: Warp Speed egyik újítása, hogy a fejlesztési folyamat különböző fázisait párhuzamosan, nem pedig egymás után hajtotta végre, kiküszöbölve a biztonsággal nem összefüggő késéseket. Ezek a tényezők azonban nem teljes mértékben veszik figyelembe a klinikai vizsgálati fázisok egyenként mindössze három hónapra rövidítését, amelyek mindegyike önmagában is akár 1 - 3 évig is eltarthat.
Míg a VAERS-nek (szövetségi vakcina-mellékhatások jelentési rendszere) jelentett, a COVID-oltások beadása utáni súlyos sérülések az Egyesült Államokban beadott összes dózis kevesebb mint egy százalékát teszik ki, egy 2010-es jelentést nyújtottak be az Egyesült Államok Egészségügyi és Humánszolgáltatási Minisztériumának (HHS). Az Egészségügyi Kutatási és Minőségi Ügynökség (AHRQ) arra figyelmeztetett, hogy a VAERS „az oltással kapcsolatos nemkívánatos események kevesebb mint 1%-át észlelte”. Az NBC News May beszámolója több fősodorbeli szakértőt idéz, akik elismerik a szövetségi vakcina-ellenőrzés „hiányosságait”.
2021. október 29-ig több mint 850 000 koronavírus-oltásokból eredő sérülést jelentettek a VAERS-nek.
Az eredeti teljes tudósítást itt találja:
2021. november 17. szerda, Calvin Freiburger
(Szilaj Csikó fordítás, Marsall Ágnes)
Comments